Time flies... - Reisverslag uit Sanlúcar la Mayor, Spanje van Katja Algra - WaarBenJij.nu Time flies... - Reisverslag uit Sanlúcar la Mayor, Spanje van Katja Algra - WaarBenJij.nu

Time flies...

Blijf op de hoogte en volg Katja

04 Oktober 2014 | Spanje, Sanlúcar la Mayor

Hallo allemaal,

De tijd gaat zo snel, dat ik helemaal vergeten was een verslag te schrijven. We zitten hier alweer bijna 3 weken. 2 weken stage gehad eeeenn over 1 week komt mijn familie langs!!!! Zoveel zin om hun weer te zien en om ze de dingen hier te laten zien. Op sommige momenten zou ik wel eventjes thuis willen zijn, maar dan bedenk ik me hoe lang ik hier wel niet naar heb uitgekeken. En de tijd gaat zo ongelooflijk snel! We zitten hier nu nog maar 10 weken en dan zijn we alweer in Nederland...

Maar goed, alweer een week stage achter de rug. Gelukkig konden we met onzen 'vrienden' collega's werken, zodat we Engels konden praten. Dit ging dus erg goed. Woensdag hadden we alleen wel even een dipje, want de rest van de collega's spreken geen woord Engels, dus praten we ook helemaal niet met elkaar. En als ze dan in het Spaans gaan praten en gaan lachen, heb je het idee dat ze je aan het uitlachen zijjn. Dit was niet zo en we hebben het ook even gezegd dat we hier mee zitten. We worden nu beter begeleid en proberen de dingen beter uit te leggen.

En toen was de week alweer voorbij en was het weekend! Heerlijk is dat, na een week lang stage lopen, want het is best pittig, 5 dagen achter elkaar. Maar wel erg leerzaam!

Gisteravond een wandeling door ons dorpje gemaakt en hebben we allemaal leuke winkeltjes ontdekt. Gewoon een winkel met kleren van Only, Vero Moda en Jack & Jones. Super leuk :). Daarnaa naar Carlos' huis gegaan, want daar waren we nog nooit geweest. Toen zijn we thuis gebracht om ons om te kleden en daarna in de auto op naar Sevilla, een avondje stappen. Althans, dat zou een avondje stappen moeten worden. Het bestond voornamelijk uit heel veel kilometers lopen en een frozen yoghurt eten. Daarna maar weer naar huis gegaan. Het was wel erg gezellig, want Sevilla is ook erg mooi in het donker, dus alle lichtjes brandden en er was muziek op straat. Heel leuk.

Om 4.00 uur waren we thuis en zijn we gaan slapen. Vandaag pas om 11.30(!!!) wakker geworden. Blijkbaar had ik die slaap nodig. Lekkere verse broodjes gehaald voor het ontbijt en straks weer met de bus naar Sevilla! Ik denk dat we verslaafd zijn aan de stad, want we gaan er tot nu toe elk weekend heen. En het verveelt nooit.

Voor de rest een lekker rustig weekendje en maandag weer beginnen met stage. Vanavond een lekker filmavondje houden thuis.

Iedereen een fijn weekend!!

  • 08 Oktober 2014 - 09:08

    Iris:

    Wat een leuke verhalen Katja. Fijn dat jullie al zo goed wennen. Liefs uit Baaium

  • 08 Oktober 2014 - 18:32

    Denise:

    ha Katja!

    Super dat jullie zoveel leren en het gezellig hebben samen! Ondertussen zaten wij heerlijk bij jouw heit en mem in de hot tub, zaaaaaalig. Een heel leuk weekend gehad en nog even met jou geskyped. Over het beppe-incident hebben we het maar niet meer!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Sanlúcar la Mayor

Katja

Ik ga 16 september t/m 15 december voor 3 maanden naar Spanje. Hier ga ik stage lopen in een verpleeghuis. Mijn ervaringen die ik meemaak gedurende deze maanden wil ik graag met jullie delen. Daarom hou ik een blog bij.

Actief sinds 12 Sept. 2014
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 4280

Voorgaande reizen:

16 September 2014 - 15 December 2014

Stage Spanje 16/9-15/12. 2014

Landen bezocht: