Family is coming to town! - Reisverslag uit Sanlúcar la Mayor, Spanje van Katja Algra - WaarBenJij.nu Family is coming to town! - Reisverslag uit Sanlúcar la Mayor, Spanje van Katja Algra - WaarBenJij.nu

Family is coming to town!

Blijf op de hoogte en volg Katja

12 Oktober 2014 | Spanje, Sanlúcar la Mayor

Hallo allemaal,

alweer even een verslagje. Ik denk dat ik deze week niet veel ga schrijven, want mijn lieve familie komt vanaf morgen een week op bezoek!! En we hebben allerlei leuke dingen op de planning staan, dus van schrijven zal niet veel komen.

Afgelopen week met de verpleegkundige mee gelopen op stage. Dit was erg leuk. Nu zie je echt wat ons beroep in gaat houden na onze studie. Ook heb ik donderdag voor het eerst insuline geprikt! Wel eng, maar het werd goed uitgelegd en het is eigenlijk helemaal niet moeilijk. Weer een ervaring(kje) rijker dus :D

Vrijdag was het weer lekker weekend. We waren allebei best wel moe, door de nachtdienst van zondag en dus hebben we een rustig avondje gehad. Die nachtdienst heeft er aardig ingehakt, dat merk ik wel.

Gisteren zijn we voor de verandering weer naar Sevilla geweest. :) Om 14.00 waren we daar en hebben we de nicht van Rixt ontmoet en nog een vriendin van haar. Die vriendin (Laura) woont in Malaga voor 6 maanden. Ze is gewoon Nederlands, maar reist de hele wereld over. Dus erg leuk om zo'n ervaring te kunnen delen met iemand :) Met hun hebben we een terrasje gepakt en nog lekker gewinkeld. Daarna zijn Rixt en ik weer lekker bij de Starbucks wat gaan drinken en toen gingen we terug naar het busstation, want het was inmiddels al weer 20.30 uur! Wat vliegt de tijd hier toch...

Toen we thuis waren, hebben we een broodje knakworst gekeken en een film gekeken. Een heerlijk relax avondje dus :).

Vandaag zijn we wezen hardlopen. We wilden wel eens een ander stukje van ons dorp zien, en dit hebben we dan ook zeker gedaan. We belandden in een soort natuurgebied. En het is hier zo vlakbij! Gewoon naast ons appartement eigenlijk. Vraag me niet waarom we dit pas na 4 weken hebben ontdekt... Maar dus heerlijk even hardgelopen, want het is hier nog steeds geweldig weer!

We zullen maar even gaan schoonmaken en daarna maar lekker film kijken. Een echte zondag dus :) Morgen weer naar Sevilla om eerst nog eventjes te winkelen en 's avonds naar het vliegveld om mijn lieve familie op te vangen!!!! Heb er super veel zin in en vind het echt heel erg bijzonder dat ze hier komen. :D

Iedereen in Nederland, die nu herfstvakantie heeft, een fijne herfstvakantie gewenst! Herfstvakantie kennen ze hier niet, dus voor ons gaat het harde werkleventje gewoon door ;P En voor de rest een fijne zondag nog!!

Besos

  • 12 Oktober 2014 - 21:17

    Denise:

    ha Katja,

    Leuk verslag weer! Gezellig hoor. Fijn dat je zoveel leert en ervaringen opdoet, super!
    Ik wens jou en je lieve familie heel veel plezier samen, geniet ervan.
    Veel zonnige dagen, veel plezier!!!!

    X Denise

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Sanlúcar la Mayor

Katja

Ik ga 16 september t/m 15 december voor 3 maanden naar Spanje. Hier ga ik stage lopen in een verpleeghuis. Mijn ervaringen die ik meemaak gedurende deze maanden wil ik graag met jullie delen. Daarom hou ik een blog bij.

Actief sinds 12 Sept. 2014
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 4266

Voorgaande reizen:

16 September 2014 - 15 December 2014

Stage Spanje 16/9-15/12. 2014

Landen bezocht: