Nog een paar dagen! - Reisverslag uit Ruigahuizen, Nederland van Katja Algra - WaarBenJij.nu Nog een paar dagen! - Reisverslag uit Ruigahuizen, Nederland van Katja Algra - WaarBenJij.nu

Nog een paar dagen!

Door: Katja Algra

Blijf op de hoogte en volg Katja

12 September 2014 | Nederland, Ruigahuizen

Hola!

Na even twijfelen, heb ik toch maar besloten om ook een blog bij te houden. Ik ga, zoals de meesten van jullie wel weten, van 16 september t/m 15 december naar Spanje om hier stage te lopen in een verpleeghuis.

16 september, aankomende dinsdag, is het dus zover. Vandaag heb ik mijn laatste schooldag gehad. Afscheid genomen van mijn leuke klasje en de leraren/leraressen. Eigenlijk best raar. Het idee dat ik 3 maanden weg ga is er, maar het besef is er nog niet. Maar hoe dichter bij het komt, hoe spannender het wordt.

Ook heb ik vandaag mijn laatste werkdag bij de HEMA. Aan alle 'normale' dingen komt dus zo'n beetje een einde.

Ik heb er erg veel zin in en ga nog even genieten van mijn laatste dagen hier in Nederland. Ik hoop dat jullie veel plezier beleven aan mijn blog. Ik probeer zo veel mogelijk te schrijven :)

Tot de volgende blog! Die waarschijnlijk dan vanuit Spanje komt!

Un beso, Katja

• 12 September 2014 - 14:22

Denise:

Ha Katja!

Leuk dat je ons op de hoogte gaat houden, gaaf! Ik wens je heel veel plezier en leuke ervaringen in het verre Spanje.
    Geniet nog even in Ruigahuizen en dan hop: naar Spanje olé!

X Denise

• 12 September 2014 - 15:18

Tilly:

Succes!
    En veel plezier
    Weer een ervaring rijker na deze periode!!

• 17 September 2014 - 14:32

Iris:

Zo ik heb je op de werkbalk gezet en ga je zo ook volgen. Ben benieuwd naar je verhalen.